Nes7616 Kubrabsyg bende pek benzetemedim, yani şöyle kısmen benziyor gibi ama sanki o aileden birine benziyordur size veya babasına benziyor mu sanki öyle bişey gibi down daha başka ya bilemedim dediği testi yaptırın dicem ama çocuk büyümüş bu yaşa kadar hiç başka doktor bunu söylemedi
Kubrabsyg Nes7616 3 5 doktor söyledi o da yeni yeni söylüyorlar sadece ilk doğduğunda bir doktor söyledi başka söyleyen olmamıştı
littlemiddle Kubrabsyg Eşinizin ailesine benziyordur belki de, eşinizle değil de sizinle gören insanlar sizin göz yapınız farklı olunca belki down sanıyorlardır
Kubrabsyg littlemiddle evet eşimin anne abla yeğen hep çekik göz fotoğraf atsam direk bunlar dersiniz ama avuç içini gören direk genetik test dediği için şüphe de kaldım
Kubrabsyg Aslaninannesi_ eğer bunda sonuç sıkıntılı gelirse direkt yaptıracağım şunu bir atlatayım 🥹 sağol canım 🌸
littlemiddle Kubrabsyg Anladım, benzer bir post yıllar önce de görmüştüm burada, o bebis de aslında ailesine benziyordu 😊 Siz ikinciye hamileymişsiniz, stres yapmayın kendinize, genetik bölümüne gidince gerekli görürlerse zaten kan alıp bakarlar 💕
staRmama Kubrabsyg bu elinde bir şey yok kuzum bende çok merak ettim şimdi. Mutlaka haber ver doktora gidince.
gizem3435 Kubrabsyg hepsi de çok güzeller maşallah 🧿 öyle birşey varsa bile sonrasına bakarsınız sıkmayın canınızı. Ben de hamileyim ve bebeğim down doğacak. Sevgisi herşeye değer. Siz büyütmüşsünüz bile maşallah. Bundan sonrası eğitimi için olur. Üzmeyin kendinizi birde hamileymişsiniz.
Serap09 Kubrabsyg aşkım bu bebek çok normal 3 u de birbirine benziyor halasının cocuklari diğer ikisi bile b3nziyor genden gelen çekiklik o
staRmama Kubrabsyg kıyamam kuzum benim küçücük bebeğin başına gelmeyen kalmamış. Umarım tertemiz çıkar sonuçlar ve bundan sonra hep güzellikler onu bulur 🩷
Sara_bebek Kubrabsyg merhaba canim iyi akşamlar oglunuzun test sonuclari ciktimi? Cok merak ediyorum yakişikliyi inşAllah iyi haberlerle gelmişsinizdir
Kubrabsyg gizem3435 fetal DNA yaptırıp netleşti mi? Sağlığı yerinde olsun gerisi kolay. Down demek çok kötü birşey değil ne sma yatalak farklı hastalığı ve çözümü olmayan bebekler var. 2. Şuan hamileyim testim yüksek riskli geldi fetal yaptırmadım ne doğarsa ne olursa benim diyorum eğitim vs ne gerekse yorulmadan bıkmadan uğraşırım 2 evladım içinde. Rabbim yardımcımız olsun sizin ilk gebelik mi
littlemiddle Kubrabsyg Evet evet sizin tavrınız çok naif. Başka yazan arkadaşlar oldu, onlar da size moral vermek için yazıyorlar farkındayım. Ailedeki benzerlik de çok önemli, inşallah testlerden sonra içiniz de rahatlar 💕
Kubrabsyg littlemiddle inşallah çarşamba günü çapa randevu aldım yarın rehabilitasyon göstereceğim duyu bütünleme için orada da net görüp bilgi verirler içlerindeler çünkü 🌸
Kubrabsyg Nes7616 hiç yaptırmadım detaylı yaptırdım oğlumun burun kemiği yok denilecek kadar küçük ama down denmedi bu zamana kadar 1.5 yaşına geldi şimdi herkes down benziyor diyor çarşamba günü çapa gideceğim net belli olur
Mervealya1992 littlemiddle anladm bazen hastanede doktor dırek down send lu dıyorda dedım herhalde topuk kanından bılıyorlar
Kubrabsyg Serap09 evet canım göz burun benzerliği var bende o yüzden yaptırmadım ama avuç içi burada bile birkaç kişi söyledi doktor gene aynı şekilde mecburen test yaptıracağım
gizem3435 Kubrabsyg fetal DNA da amniyosentez de yaptırdım. Üçüncü çocuğum bu. İki sağlıklı çocuğum var biri 13 yaşında biri 1 buçuk yaşında. Bu istemeden ansızın oldu öğrendiğimde 2 aylıktı aldırmaya kıyamadım. Psikolojik olarak kendimi hazırlamak için tüm testlerini yaptırdım yine umut ettim ama sonucumuz hüsran. Şuan tek düşüncemiz sağlıklı olması. Down olacağına alıştık artık. Siz büyütmüşsünüz bile öyle birşey varsa da çok şükür sağlıklı diyin insanın başına neler neler geliyor bu halimize şükür diyelim
Nes7616 Kubrabsyg olsa detaylıda söylenirdi heralde ya , inşallah yoktur diyelim çok da öyle gibi düşünmeyin siz ama , yani çünkü down sendromda hepsi aynı yüz gibi oluyo ama sizin bebe maşallah hem güzel bi çocuk Hemde onlardan farklı sadece birine çok benziyordur öyle gibi yani size veya babasına benzetmiyor mu kimse