Fatoss994 benim ilk transferimde kimyasal gebelik oldu onda çok dikkat ediyodum sürekli kafama takıyodum hep bi belirti arıyodum malesef kimyasal olarak sonuçlandı 2. Transferimde tuttu çok şükür onda gayet normal kendimi yormadan günlük hayatıma devam ettim yine dikkat ettim tabiki ama sürekli düşünmemeye çalıştım kabız olmamaya dikkat et doktorum bana duphalac vermişti bunun için onun dışında rutin hayatına devam et yani gerçekten stres çok önemli stres yapma herşey gönlünce olsun rabbim güzel haberler almanı nasip etsin inşallah