1hamle ben önemli değil demedim ki homozigot olması daha önemli ve tehlikeli dedim. Hangi genin heterozigot olduğu da önemli hanımefendinin bi tanesi folik asit eksikliği zaten bunun için iğne önermiyorlar. Tabii ki tekrarlayan düşüklerden dolayı kullanmak daha iyi. Ama iğne kullanılmasına rağmen yine düşük yapanlar var belki başka bir problem vardır belki zaten sağlıksız bir gebelikti. Sizin düşüğünüz de ilaca rağmen böyle olabilir belki de yetersizdi bilemem. Ama heterozigot homozigot kadar tehlikeli değil demek istediğim o. Birinde taşıyıcısın birinde direkt hasta.