seda_ay Hematoloji ye yönlendirilmiştim Hematoloji de ki doktor gebelik planladığın sürece iğne kullanmalısın ama dozunu kadın doğum doktoru ayarlasın demişti. Kadın Doğum doktoruyla görüştüm “Kan sulandırıcı hap kullan , iğneye hamile kaldıktan sonra başlarız demişti” kadın doğum doktoru.Gebelik planladığım için şu an kan sulandırıcı hapla devam ediyorum. Yani değerlerimiz farklı olabilir bilmiyorum siz yinede kadın doğum doktoruna danışın ben kendi deneyimimi anlattım sadece.