Sevval44_ hayırlı olsun gözün aydın ben baştan aşağı okudum benimde iki defa gittim birinde 4+4 diğer 5+4 du ikinci gittiğimde doktor sadece kese var bebegi göremedim dedi baya bakti sonra kötü biseymi dedim yok belki geç döllenme falandır dedi bi kac kan tahlili isteyecem gebelikte alakalı bekleme haftaya gelince bakarım sonuçlara dedi bende tmm dediğim diğer hafta gittik kan felan hersey normaldi 6+4 haftalikti hem bebek hem kalp atışı duyuldu ama çok az geliyordu kalp atışı doktor sitres yapma hersey iyi normal dedi sende stresten yapma başka doktora git ben devlete gidiyorum çok ilgili doktorum randevum olmasa bile orda ise hemen sıra aciyor bana muane ediyor suan 11+5 haftaligiz