seda_ay şakamısınız siz ya neyin terslemsinden bahsediyosunuz 😂doğru bilgi aktarımını terslemek olarak anlıyorsanız anlayın çokta tın 😀. Kimse burda ağalık taslamıyor isteyen herkes istediğine yorum yapma hakkına sahip herkese açık bir platform ya hani burası kendinize kavga çıkarmaya sebeb arıcak başka yer bulun zira ben o seviyelere inecek insan değilim 🫶