Rabiiakaradas Selam anneler. Sıra bizde artık ekim yaklaşıyor biz 36. Haftadayız , Mihra Sare olucak ismimiz nasipse. zaman yaklaştı artık yalancı sancılar kasılmalarımız var, çok şükür sizler nasılsınız isimleri neler miniklerin 🥰
Sedagoktugg54 Rabiiakaradas 36+3 haftalığız Ömer Asaf geliyor 😊 kasılmalar var nişan geldi bekliyoruz 😊
Betul_ela0 Rabiiakaradas 34+3 Prensesimiz Asel Aden🤍🌸 sağlıkla kucağıma kucağımıza alalım inşallah zamanında gelsin bebişler 🤍
BirAskMasali1323 Rabiiakaradas 36+6 bugün sol bacağımi yere basamiyorum bastığım an vajinada sancım oluyo bebek dışarı çıkıyormuş gibi baskı oluyo lavaboya gidemeyecek kadar kötüyüm bugün..Benimde yalanci sancılar kasılmalar mide yanması var..İsim konusuna gelirsek bebek doğdu doğacak hala eşimle ortak paydada bulusamadik Eşim ALMİLA ✨olsun istiyo bende DEFNE ARYA🌺 olsun istiyorum bakalım ne olacak en son
basakc36 Sedagoktugg54 Kasılma dediğiniz nasıl oluyor bebek toplanıyor ve o anda hafif sancı oluyor o mu
Betul_ela0 -ilayda52 38 hafta ile 38+4 gün arasında bir gün seçerseniz iyi olur dedi 36. Haftada kesin netleştricez inşallah bakalım 🤔
Lavin___ Duru Nil olacak inşallah 37+2’deyiz nadiren sancı giriyor hemen geçiyor çok sık tuvalete çıkıyorum ishal gibi ama değil başka da belirtimiz yok şu an😅
basakc36 Rabiiakaradas ismi Burçak olacak inşallah 💗 36+2 olduk sancılarım çıkıyor yürürken bile zorlanıyorum sizde ağrı sancı baskı oluyor mu
serapmusta 37+4 üz şu anda. Eğer bi haftaya kadar sancım olmazsa 8 ekimde sezaryen olacağız. Eylül Asya’m gelecek inşallah 🩷