Sumeyye7322 BerivanLina gittim gece acil öyle bi kalabalıktı ki fena bi salgın var beli ki parol serum yaptılar daha fazlasını yapamam dedi :( gece iyi geldi uyudum ama tesiri geçti sanırım öksürük kriziyle uyandım artık öksüremktrn ciğerlerim yer değişecek içmediğim ıhlamur nane limon kalmadı ne zaman kendime gelirim bilmem
Sumeyye7322 littlemiddle evet bana da parol verdiler gittim gece dayanamadım iyi geldi ama sabah erkenden öksürük kriziyle uyandım şu öksürük olmasa diğerlerine katlanıcam ama öksüürk mahfediyo
Sumeyye7322 littlemiddle bende yazılanları görünce kalkıp gittim iyi ki gitmişim gitmesem gece nasıl uyurdum bilmiyorum artık Çok iyi grldi uyudum ama sabahın köründe öksürük kriziyle uyandım o da geçse bir şey kalmayacak ama gıcık şeklinde öksürük geliyor kriz gibi durmuyo toz yapışmış gibi
littlemiddle Sumeyye7322 oh çok iyi yapmışsınız 🙏 Doktorunuz da onay verirse, öksürük için doğal şuruplar var eczanelerde ballı, bisol.. seklinde başlıyor isimleri. Boğazı da yumuşatıyor, kuru öksürüğe bence faydası oluyor denemek isterseniz. Çok geçmiş olsun 🌺
Gulsenyilmaz Sumeyye7322 o haftalarda bende çok kötü grip olmuştum ve burnum tıkalı olduğu için baş ağrısı da aşırı vardı acile gittik çok iyi ilgilendiler oksijen taktılar burnumu açmama yardımcı oldular parol serum taktılar baya kendime gelmiştim