Sumeyye7322 Merhaba, kesinlikle gidin. Bir serum bile sizi rahatlatır. Ben 3 buçuk haftadır hastayım. Bu şekilde grip ile başladı, evde doğal yollar +parol ile atlatmaya çalıştım. Grip bir hafta sonra hafifledi ama bu sefer de sinüzite çevirdi. Tam 3 koca hafta düşünün. Bugün artık cocuk gibi ağladım baş ağrısından, yürüyemez haldeydim. Acile gittik, serum ve parol yapıldı. Doktor normal parola göre iki kat etkisi olacak merak etme çok rahatlatır seni dedi, gerçekten de öyle oldu rahatladım. Serum seklinde parol kalp ben.