Feeling07 haklısın hamur işi falan uzaklaştım iyice canım tatlı istediğinde sütlaç yapıyorum evde kendime çok şekerli de yiyemiyorum iyi oluyor bana. Onun dışında acayip sebze yiyorum. Kış sebzeleri yoğunlukta karnabahar brokoli ıspanak pırasa lahana bol bol tüketiyorum. Kahvaltıda ekmek bir dilim onun dışında tüm kahvaltılıkları yiyorum. Çok şükür aman aman bi bulantım olmadı. Bulantısı çok olup kusanlar kilo almak yerine kilo veriyorlarmış. Allah yardım etsin kolay bişey değil yemek istiyorsun bebek için yiyemiyorsun.