myangelson Bigsecret3 ilk yumurtlamadan baz alarak en erken 12. Günü yapmanızı tavsiye ederim erken gebelik de olsa bence 12 den önce yapılmasa daha iyi en doğru sonuç öyle olur diye düşünüyorum. Kaçıncı günü bugün ilk yumurtlamanın?
Bigsecret3 myangelson 6 günü yanlış hesaplamıyordam pazar pazartesi yumurtlama gördüm salı çatlama gördüm
Busetacir Bigsecret3 evet ben öyle yapmıştım 1 günde çatlarsa öyle yaparsın yumurtlamanın 2.günü çatlarsa da 2. Günü bazalırsın
Bigsecret3 Guzelanne56 hmm doğru diyorsun canım bir gebenin günlüğü sayfası varya oda bana şey demişti yumurtlamadan sonra say dedi 17. Gün yapabilirsin vs vs yani sizde doğru diyorsunuz.
Guzelanne56 Bigsecret3 beklemek en ıyısı çünkü hangı test sonrası tuttu bılemezsın yanılma olur gerekte yok bence
poyrazmom_ Bigsecret3 rica ederim canım ben yumurtlama sonrası 10. Gün çok silik çizgi gördüm 12. Gün silik çizgiyle öğrendim kan verdim 158 çıktı değerim