Bigsecret3 Kızlar yarın adetimin 17.'ci günü bu ay iki yumurtlama dönemi gördüm sanırım emin değilim.sorum şu erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce? Bana çok erken geliyor.
cansu_dgn Bigsecret3 adetinin kaçıncı günü olması önemli değil canım yumurtlamanın üzerinden kaç gün geçti önemli olan o. En az 12 gün geçmesi gerekiyor testte çıkması için
myangelson Bigsecret3 ilk yumurtlamadan baz alarak en erken 12. Günü yapmanızı tavsiye ederim erken gebelik de olsa bence 12 den önce yapılmasa daha iyi en doğru sonuç öyle olur diye düşünüyorum. Kaçıncı günü bugün ilk yumurtlamanın?
Bigsecret3 cansu_dgn yok daha geçmedi o zaman biraz daha bekleyeyim çok sağol 🥰 e ben hangi yumurtlama dönemini baz alacağım peki 🤦🏻♀️ pazar pazartesi gördüm salı çarşamba çatlama gördüm dün yine yumurtlama gördüm bugün de gördüm iki gün yine değerlendirdim daha yapamam zaten de hangi günü baz almam lazım .
Bigsecret3 ben hangi yumurtlama dönemini baz alacağım peki 🤦🏻♀️ pazar pazartesi gördüm salı çarşamba çatlama gördüm dün yine yumurtlama gördüm bugün de gördüm iki gün yine değerlendirdim daha yapamam zaten de hangi günü baz almam lazım .
Busetacir Ben yumurtlamamın 14.günü erken gebelik testi yaptım net bir ikinci çizgi gördüm. 12.günden itibaren silik çizgi çıkabiliyor ama tavsiyem 14ü beklemeniz olacaktır😊
Bigsecret3 Busetacir sağol cnm beklerim catlamayi saymıyorum dimi yumurtlama gördüğüm iki gün sonrası i baz aliyorum
Busetacir Bigsecret3 evet ben öyle yapmıştım 1 günde çatlarsa öyle yaparsın yumurtlamanın 2.günü çatlarsa da 2. Günü bazalırsın