edis22 o zman sizin hic hastaneden çıkmamanız lazım yada hastanenin yanina bi yatak atın orda kalın cunku bebegin surekli 36 derece ateste kalması imkansiz 36.5 olunca hemen hastaneye koşarsiniz aman yetisemezsiniz falan en iyisi hastanede kalmanız sürekli😂 şaka misiniz hicbi doktor 36.5 ates saymaz normal vucut ısısı zaten 37 ye kadar normal satılır. Simdi kendinizin atesini bile olcun bakalım kaç çıkiyor 36 cıkmazsa hastaneye koşun hemen 😂