helloandhello iyiyim ailecek güzel bir pazar kahvaltısı yaptık dışarıda sonra kızımı eğlence merkezine götürdük oyuncakçıya gittik ordan eve geldik uyudu kocamda uyudu bende keyifteyim ne yesem ye düşünüyorum şuan 😂 akşama yemek yok yemek yapıcam tabi birde 🤭