villy23 kutusuyla geçti evet, uçakta da gümrük kısmında kimse bir şey sormadı, sonuçta kullanım için satın alındığı belli bir üründü. Şuan ki aklım olsa kutusundan çıkarır o şekilde getirirdim orası ayrı. Kutu ekstra büyük oluyor. Eezy twist modelini ben hiç beğenmedim, çocuğu koyduğunuz yer bana göre çok dar ve ufak. Arabanın yanları plastik gibi malzemesi var sanki elimde kalacakmış gibi his vermişti. İtme kolu ayarı yok. Evet küçük kabin boy kullanışlı olabilir, balios modeline göre aşırı hafif ama bana göre eksisi çok fazla. Ben tamamen bebeğimin rahatlığını konforunu düşündüm. Tercih sizin tabi ki
Bir de Dolap uygulaması kullanıyor musunuz bilmiyorum ama orada yurt dışından marka arabaları alıp Türkiye de satan kişiler oluyor. Bir sürü alan da var çevrem de benim. Oraya da bakabilirsiniz bence 🫶