Periiiii_06 almak istiyosanız alın siz. Kimse karışamaz. Ama ben olsam trilyonlarım da olsa onca parayı bebek arabasına vermem. İki üç sene sonra çöp oluyor. Onun yerine daha ekonomik ama kaliteli bebek arabalarından alıp, illaki harcayacaksanız da bebeğinizin sağlıklı doğumu için başınızın gözünüzün sadakası olarak verebilir, hatta bi koyun bile kestirebilirsiz😀 hayırla doğsun inşallah