Bume nisanela bende az önce çıktım hatta doktora sordum doğum oluyormuş çatı muayenesinden sonra bende doğurur muyum dedim öyle bişe yok dedi rahim ağzına kadar koymadı bile elini sadece içerde kemik vardı oraya hafif bastırdı esnek dedi hiç acımadı saniyelik sürdü yani bakması
Elfelf475 Bume ben iki kere oldum. İlkinde açıklık sancı yoktu. İkincisinde nişanım doktorun eline geldi, sancı varmı hissetmedim, açıklık 2 cmdi ve aynı gün doğum yaptım 😁
Bume nisanela ne demek bende korkmuştum hatta biri çatı muayenesinin acısından korkup yaptırmamış bunu okuduktan sonra tedirgindim ama hiç öyle olmadı içiniz ferah olsun
Elfelf475 Bume tabi ki her doktorun eli dikişi bile farklı aslında. İnşallah sağlıkla gelir bebeğiniz 🌸
surprizbebe Bume çatı muayenesinde kemiğin basık olup olmadığına bakıyor. Doğumun başlaması için rahim ağzını uyarması lazım.o da çatı muayenesinin amacı değil
Bume surprizbebe öyle tabiki de çoğu kişi muayeneden sonra doğum olur diyordu çevremde hep öyle olmuş öyle görmüşler benim doktorumda çatı dar deyip doğuma alıyorlardır ya da rahim ağzını açıyorlardır dedi yoksa böyle bi etkisi yok dedi
melekmi22 Bume ben normal muayene gitmedim canim sandım vardı acile gittim ilk prda yapıldı ertesi gün dogum