nisanela bende az önce çıktım hatta doktora sordum doğum oluyormuş çatı muayenesinden sonra bende doğurur muyum dedim öyle bişe yok dedi rahim ağzına kadar koymadı bile elini sadece içerde kemik vardı oraya hafif bastırdı esnek dedi hiç acımadı saniyelik sürdü yani bakması