aden026 bencede bırakma zaten özellikle ogün en çok annesini istiyo biranda başka dünyaya çıkınca senin kucağında rahatlıyor öyle tatlı oluyo kii sıcak yumuşak kokusu zaten dünyada hiçbirşeyde yok sonra aşırı hızla büyüyo o günü insan o kadar özlüyo ki sırf o anı tekrar yaşamak için sürekli doğurasım geliyo🥲 ama iki yeter 😁