aden026 izlediğim videolarda herkes ağlıyor, hayatımın en mutlu günü vs diyordu. Ben de öyle hayal etmiştim ama hiç öyle olmadı. Saatlerce sancı üstüne sezaryene dönüldü, aşırı yorgundum. Bebeğime bakınca anneymişim gibi hissetmemiştim. Sanki başkasının bebek ziyaretine gelmiş gibi hissettim. Ama bi taraftan da devamlı emzirmek istiyodum, 3 dakikada bir nefesini kontrol ediyordum. Yürüyüş yapmam lazımdı ama odada bırakıp koridora çıkmak istemiyordum. Çok enteresan duygular içindeydim.