Seydanuurr4 gecmis olsun umarim duzelir ben de gidecegim hafta ici bu haftalarda yalanci sancilar da oluyor diyorlar onu mu yasiyoruz neyden kynaklaniyo anlamadim doktoruma sordum bi tane fitil verdi o rahatlatti biraz ama hareketlerim falan cok kisitli hep yatiyorum korkuyorum bisey olacak diye