Seydanuurr4 valla pzt den beri çocuk kasılıyodu ara ara hatta doktorada gittim dediki normal bebek büyüyo rahim büyüyo dedi enfeksiyon var bu arada idrar yollarında çarşamba gecesi 1 saat takip ettim 5-3 dkya bi ağrı giriyodu çocukta kasılıyodu semsert kalktım acile gittim bişey yok sen yinedende ankaraya git bi dedi ben ilçedeyim normalde hadi gistemeseydim nolcaktı acaba gidip o ebeyide gebertmek gerek neyse gittim ankarada baktılar nstde sancı çıktı çok şükür açıklık falan yoktu 2 gece yattım sancı kesici haplar kullanıldı ciğer geliştirici yapıldı her ihtimale karşı ve serumlar falan takıldı pzt günü tekrar gidicem idrar kültürü sonucum var bakalım doktor ona göre ilaç vericek enfeksiyonu öldürcez umarım