Günde bir paket içen biriydim çok yakınımızın iki çocuğundansa hamileliğinde hiç bırakmadan sigara içmişti çocukların ikisindede maalesef ciddi sağlık sorunlar var onları görünce öğrendiğim gün bıraktım hatta bir arkadaşım yeni doğurdu çocukta solunum sıkıntısı vardı 25 güne kadar küvezde kaldı çocuk 3900 kiloydu doktoru direk sana o kadar sigara içme dedim dedi , başta çok zor oldu ama suan aklıma bile gelmiyor hatt kokusundan tiksiniyorum