BusrAsil2019 maalesef , ve kendimde astım hastasıyım , istemediğim ot burnumun dibinde bitti diyebilirim . Çalışma şartları pek çok yere gore hafif diyerek buraya başlamıştım, çalışmak durumundayım , bu sigara durumu benidr şok etti . Bir inşaat firmasındayim , şikayet edilse bile gelip kimsenin ceza yazmayacagi siyasi yönü güçlü ensesi kalın bir patronumuz var . En çok o ve misafirleri içiyor içeride , sigaralar , purolar , elektronik sigaralar havalarda uçuşuyor . Tabiki sigara yasağı olmadığı için iş arkadaslarimda aynı şekilde . Heryeri havalandırmaya çalışmaktan helak oluyorum . Ama maalesef kışın buda pek mümkün görünmüyor . Bebeğime çok büyük bir zararı olur mu diye içim içimi yiyor . En fazla 6-7. Ayda ayrilmayi düşünüyorum buradan o zamana kadar kendimizi biraz toparlanmış oluruz Allah’ın izniyle maddi yönden