Elifff2112 Zahide-123 ay hayırlı olsun ben öğrendiğimde benim çizgim zor görünüyordu ışık tutup öyle görmüştük Allah sizi var ya😂😂 pozitif sevinin tadini cikartin🌸
Zahide-123 Elifff2112 böyle bi tepkiye nasıl sevineyim ay tam net göreyim hastanede kimseye söylemicem valla hshdhxhc
Beyhan_tekin06 @Ftrhn evet canım gözüktü adet olmadığımin aynı gün testte net ikisi de aynı çıktı 5 haftalık net gözüküyor dedi doktor ama karın agrim çok
sweetmom_ Zahide-123 hayır ya gebelik var maşallah. İnşaallah güzel iletler sağlıkla doğar bebis. Kimseyi takma gebelikte stres hiç iyi değil bebek de etkileniyor.
Nurkcy Zahide-123 kaynanan anlamıyor demek ki.. benim testim gözle görülmeyecek kadar silinikti güneş ışığında zar zor belli oluyordu ona rağmen hamileydim 🙂 kıpkırmızı çıkmış maşallah 🧿