Zeyela Safiye12 tedavi yok işte su içtim dinlendim vantilatörü açtım öyle 😅🥰şimdi yok öyle bişey doğum yaptım geçer merak etmeyin
fairytale_ Safiye12 yediklerime dikkat ettim tansiyonla alakaliymis cunku nabiz stresten uzak durdum düzenli yürüyüş yapiyorum bunlar yetti canim💙
Davci Safiye12 kusura bakmayın anca yazabildim genelde yüksek çıkıyor hatta tansiyonum 10/6 çıktı nabzım da 106 normal dedi doktorum