Zeyela Safiye12 benim de yüksek çıkıyordu ama 120 çıkmadı hiç çarpıntım oluyordu nefesimdaralıyordu normal bu durum su iç bol bol ve ayakta kalma öyle olduğunda
babyiscoming_ Safiye12 hiç bir şey olmaz bazı yoğun günler benimde o şekilde çıkıyor. Sürekli oturamayız ki koşturmacadan illa ki yükselebiliyor 😇
Mucizeayla Safiye12 benimde 100 falan çıkıyordu bugün bir ölçümde 120 falan çıktı ama ara sıra ölçüyorum devamlı öyle yüksek çıkmıyor. Kaçıncı haftadasiniz bu arada hafta olarakta değişiyor
Davci Benim de genelde 115-120arasinda değişiyor acile gittim bir şey çıkmadı hatta nabzimi söylediğimde hemşire normal demişti. Zaten hamilelikte de artıyor nabız. Yine de kendinizi kötü hissediyorsaniz çarpıntınız oluyorsa bi acile gidin
Sophisticated Benimde hep 12 6 ya da 12 7 Yükselirse söyleyin doktora. Gebelik tansiyonu tehlikeli birşey
fairytale_ Safiye12 120 130 arasi gidip geliyor detayli ultrasonda 24. Haftamda bakildigimda 110 du nabzin yukselmeye baslamis demisti doktor yediklerime dikkat etmemi soyledi hamur isi karbonhidrat vs birde stresten uzak tut dedi strest yaptikca yukseliyor
ocak-94 Benim genellikle 70-90 arası çıkıyor sadece merdiven çıkınca falan 110-120 oluyor efor hareketlerimde. Akıllı saatim sürekli ölçüyor ordan bakıyorum 26 haftadayım sonraları yükseliyorsa bilmiyorum
Zeyela Safiye12 bende 110 falan çıkıyordu en fazla ama etkiliyordu yani nefesim daralıyordu kalbim hızlı atıyordu anlıyorum sizi bence doktorunuza yine bir sorun
Safiye12 Zeyela canim işte benim öyle birseyde olmuyor bugün tesadüfen tansiyon olcerken farkettim çarpıntı falanda hissetmiyorum peki sizin tedavinin nasıl oldu
Zeyela Safiye12 tedavi yok işte su içtim dinlendim vantilatörü açtım öyle 😅🥰şimdi yok öyle bişey doğum yaptım geçer merak etmeyin