Sibelemre heryerde var cnm 🤗 özelikle fatih-çarsamba'da kolaylıkla bulabilirsiniz 😌
Kklsnmelike kavanoz gibi birşeye koymayın kizlar tam açılmıyor. Derin ve geniş birseye koyun. Ilıktan birazdaha sıcak su ekleyin. Yasin,felak,nas,3 ihlas ve inşirah suresi okuyun. Annenizin ismiyle beraber isminizi söyleyin. Yani mesela "ayşe hanımın fatma kızı icin" niyet edip üfleyin. Ve açılmasını bekleyin. Ama doğumdan hemen sonra çıkartın, çünkü çiçek kapandıkça rahimde kapanıyor eğer suda durursa tehlikeli olabilir 😊💓