Merhabalar. 9 haftalık bebeğimi kalbi durduğu için kaybettik bugün kürtaj yapıldı. Doktorum hiçbir sorun olmadığını ve beklemeden korunmadan tekrar denemelere başlayabileceğimizi söyledi. Kürtaj sonrası bu şekilde ilk aydan hamile kalan arkadaşların deneyimleri nasıl oldu? Özellikle pozitif şeylere çok ihtiyacım var