Zeyno_01 merhaba ben de 5.5 sene sonra korunmasız denedim 4 5 kez hamile kalmadım.Klomen kullandım adetimin 5. Günü başladım içmeye ama ben sabah akşam olarak başladım içmeye bir tanıdığım bana öyle söyledi genelde ilk ay kalınmıyor ama 2. Ay kalırsın istersen direk 2 dozla başla dedi ben de başladım ve ilk aydan hamile kaldım. Bir arkadaşımda da pcos vardı ona da söyledim içti o da 2 doz olarak 2. Ayda kaldı hamile sizde kalırsınız Allahın izniyle stres yapmayın