Fatma_kahve merhaba 💕 Adetlerim düzenliydi 28 günde bir olurdum bir gün geö bir gün erken o değişirdi ay olarak. Doktorum çatlatma iğnesine gerek duymadı o yüzden vurulmadın. Klomeni antibiyotik gibi saat belirleyip sabah akşam o saate içmeniz önemli. Ben ilk ay saatlere dikkat etmedim haftasonu denk geldiğinde öğlen içtim geç uyanıyorum diye haftaiçi erken akşam geç. Ama ikinci ayımda alarm kurup saatinde içtim hep çok şükür faydalı oldu o şekilde