Gokcenurr1 kızımın suyu fazla olduğu için bana fitille başlattılar
Yurtdışındayım ben saat 11 gibi yatış verdiler bi tane fitil attılar akşama kadar hiç sancım vb olmadı ikindiye kadar ortalama bi tane daha attılar saat 9-10 gibi adet sancısı gibi hafif sancım vardı sonra ben lagma istedim onu yaptılar doğumda kaka yapabiliyorsunuz onu yaşamak istemedim
Sonra gece 11 gibi b tane daha attılar ondan sonra ağrım arttı uyutmayacak seviyedeydi ama dayanılmaz değildi ağrılı adet sancısı gibi düşün
Gece 3 Te bi bi saat uyumuşum saat 4 Te bi kalktım dedim aha doğuruyorum 😂sancım var bildim kendimi ebemi çağırdım alman Allah onlara Müslümanlık nasip etsin tam iki saat masaj yaptı bana elleri dert görmesin
Sonra saat 6 da doğum yaptım yani asıl sancıyı bi 2-3 saat çektim zor değildi zaman hızlı geçiyor zaten
Ben dizlerimin üzerine çömelerek doğum yaptım yatınca sancınız daha fazla oluyor
Ebeler istersen küveti hazırlayalım dedi dedim yok
Yere bi sürü geniş ped serdiler dizlerimin altına yumuşak minder koydular kollarımı yatağa dayadım dizlerim yerde bi ebe arkamda bi ebe yanımda diğeri sırtıma masaj yapıyor konut veriyor bağır içinde tutma sıkma kendini diye
Rüya gibiydi valla 😂
Doğumdan sonra hemen kızımı kucağıma verdiler olesentayı bi 10 dk sonra çıkardılar 10 dk sonra da kestiler kızımı hemen göğsüme verdiler emzirdim kundakladılar dedim ben uyumak istiyorum
Bi uyumuşuz 2-3 saat 🌸hayatımdaki en güzel uykuydu
Sonra uyandırdılar kahvaltımı getirmişler ben kahvaltı ederken bebeğin kafasını yıkadılar boy kilo ölçtüler giydirdiler
Kalktım bi güzel duşumu aldım üstümü giyindim saçlarıma kadar taradılar
Sonra normal odaya aldılar bebekle birlikte
Bide orda yemek yedim
O kadar rahattı ki