Gokcenurr1 Kızlar pazartesi günü doktor fitille doğum başlatacak bu şekilde doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız
14022024 Gokcenurr1 ilk dogumumda 41 haftam olduğu için doktorum fitille doğumu başlattı biraz yavaş ilerliyor tabi ilk dogumlarda açılma 15 saatin sonunda doğum yaptım bende
Bebisiminannesii 72 saat içinde doguruyosun fitil verdikten sonra, benim acilmam cok zor ilerledi fitili koyduktan 29 saatin sonunda tam 10cm acilmam oldu ve doğurdum. Suni sancı da verdiler, benimki zordu size kolay doğumlar nasip olsun insallah
Orduluu Benimde ilk dogumum fitille oldu ve aksam 7 8 gibi fitil verildi gece 1 de doğum gerceklesti acilmam cok kolay oldu insallah bundada o sekilde olur
Feyzanurguc Orduluu devlet hastanelerinde de varmı bu fitil yoksa sadece özellerdemi yapılıyor bilginiz var mı acaba
Orduluu Feyzanurguc ben devlette yaptım orda fitil verdiler yapiliyor demekki 4 sene oldu dogum yapali insallah bu dogumumdada fitil isticem
Feyzanurguc Orduluu yani bi kaç kez daha okudum suni sancıdan daha iyi diyorlar ama ben bu gebeliğimde öğrendim suni yerine fitil isteyeceğim umarım konya da da yapıyorlardır devlet hastanelerinde
Orduluu Feyzanurguc ınsallah yapiyorlardir suni sanci denemedim ama fitilde cok zorlanmadim diyebilirim benim bide bi avantajim daha vardi belki bilirsin meryem ana otunu suya koydurtup dua okutup suyundan icmistim ot acildikca acilmamda olmuştu o yuzdn cok rahat gecmişti denemeni tavsiye ederim ama dogumdan cikinca otun sudan hemen cikmasi gerekiyor zatn kapinicak kendiliginden