BA1 bende şehir Hastanesi’ne gitmiştim detaylı için sen bizim hastamız deilsin bakamayiz dediler bazen özelde bile paranla rezil oluyorsun ama bu doktorum çok iyi çok ilgili herşeyi soluyor o yüzden doktorun iyi olması lazm baştan beri hep özele gittim sadece rutin kontroller de devlete gittim