Rabiul ben de 2 kabak, 3 patlıcan, 3 kilo domates, 7 8 tane salatalık vs alırım mesela. Yani çeşitli yemek yaparım çorbası vs mutlaka olur o yüzden baklagil de yapıldığı için çok sebze tuketmiyoruz haliyle. Mesela meyve 3 şeftali, 3 armut, 1 kilo üzüm vs her şeyden 3 er 4 er tane alurim. Onu bile 2 hafta yiyoruz çünkü meyve tabağı yapınca tabak doluyo zaten e bitiremiyiruz bile o yüzden az çeşit doğruyoruz kaliyo heo