DENIZ_55 Ahra ben 1 dogumu devlette yaptim 9 ay önce suan tekrar hamileyim doktorum orde hemde ilgileri temizliği titizliği hijyenleri hoşuma gitti gine orda olacam sezeryanimi
happyprincess_06 Ahra biraz şans işi.. devlette mükemmel doğum süreci geçirende var özelde parasıyla rezil olanda. Devlette şansına hangi doktor o an denk gelirse dikişi asistan atti diyende var özelde prenses gibi süreç gecirdim diyende. Ama kendi bedeninize verdginiz para asla gereksiz değil bana göre sonuçta size sagliksal bir müdahile var. Ben özel tercih ettim. Enfeksiyon sancisindan gece hastanelik oldum. Aman Allahım yani mesaim btti ben bakamam deyip gitti ben bu adama bide doğum yapıp kendimi bebegimimi teslim edicem, hemsirelerin kan alirken bi kahve icemedik demesini demiyorum bile gece ben canim sıkıldığı için gittim sanki . Siz kendi yaşadığınız sehir ve hastaneye gore karar vermelisiniz.
happyprincess_06 Ahra bu bahsettiğim devlette oldu bu arada. Yani sağlık çalışanlarına asla lafim yok genellemede yapamam ama babasinin hayrina bakiyo gibi rezillik hijyen sıfır zaten bulunduğum yer için bahsediyorum. Odaya muayene olurken on kişinin dank diye içeri girmesi. Ben paramı verir paşalar gibi özel hizmet beklerim kafasindayim valla 🤷🏻♀️
Gamze3406 Ben mecburi devlete geldim, özeller kabul etmedi, senin 3. Sınıf şehir yada fakülte hastahanesine gitmen gerek dediler, 1 haftadır ankara şehir hastahanesinde yatıyorum, bence gayet ilgililer. Özeller temiz sorunsuz doğum olsun istiyor malesef.
Defnezumramom Gamze3406 bu ondan dolayı değil çoğu özelde perinatoloji falan yok riskli bi durum varsa bebek doğunca yine üni hastanesine sevk ediliyor bebek ve yer yok deyip alınmayan bile oluyor bu riske girmek istemiyorlar
Balbebek012 Ahra devlette normal iyi olacak diye bir kural da yok eğer maddi imkanın varsa tabiki özel e git özelde en azından ilgi alaka temizlik var
Marryy Ahra ilk doğumumu sözde özelde yaptım o kadar para ver doğum doktorun mesai saati dışında diye ekstra para istediler vermesen devlet sistemi gibi nöbetçi doktor doğurtuyor vermemiştim nöbetçi doktor doğurtmuştu nöbetçi dediğimde poliklinik doktoruydu yani acemi vs değildi bk gibi geçmişti.. şimdi nötrm başka bir özelde veya devlette olabilir rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın inşallah hepimizi
ysmnn19 Özele bi şekilde imkanlar zorlanır gidilir tabii ki ama ben özelde doğum yapacak kişi normal doğum istese ve durumu buna müsaitse de doktorların bi şekilde sezeryan yaptığını duydum ve öyle biliyorum yanlış mı biliyorum yoksa genel olarak böyle mi
ysmnn19 ysmnn19 Sanırım daha kolaylarına geldiği için ve sezeryan yaparlarsa ayrı bir ücret alıyorlarmış Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
Ahra ysmnn19 bende duydum bunu ama benim özelde gittiğim doktor kendi muayenehanesi var ve para için bunu yapacak biri olmadığını düşünüyorum
Defnezumramom ysmnn19 belirli hastanelerde bu var mesela benim doktorum ssvd yaptıyor bebek nasıl doğmak istiyorsa o şekilde yol alıyor normalse normal sezeryansa sezeryan yaptırıyor doktora da bağlı birazda onların vicdanına kalmış bişi
Defnezumramom Ahra ilkini de özelde doğurdum bunuda nasipse özelde doğurcam devletten öyle tiksindim ki borçla doğum paketi aldım gerisini sen düşün