Devlette belki sehir hastaneleri iyidir bilmiyorum ama ilce hastanelerinde ben her konuda cok zorluk yasiyorum. O yuzden ben ozel tercih ettim. Devletteki doktorlari asla suclamiyorum, cok fazla hasta yogunluklari var onlari da anliyorum. Yine de ozelde daha konforluyum.