SMB İzne ne zaman ayrılmayı düşünüyorsunuz, doğum izninden hemen önceki haftalarımızı rapor kullanarak geçirebilir miyiz?
Ebru021 SMB hocam birşey diyecem bu doğum izni ne zaman alınır bizimde şubatta göreve başlama olacak ama şubatta ben 8 aylık oluyorum ve başlayamayacam benim ne kadarlık bir hakkım olur hocam bi bilginiz var mı
Emine-tfk SMB 32 den sonra rapor vermiyorlar ya çalışacaksın ya izne ayrılacaksın dediler. Ben çalışamadığım için izne ayrıldım.
SMB Ebru021 32. Haftada bizim çalışabilir raporu almamız gerekiyor çalışmayan istiyorsak yoksa 32.haftadan izne ayrılmamız gerekiyor. Çalışabillr raporu aldık diyelim 37.haftada zorunlu olarak izne ayrılmamız gerekiyor hocam
GulsenUlu Merhaba 🤗 ben yilbasina kadar normal raporlarimdan parca parca kullaniyorum arada. Zaten karne haftasinda 32 oluyorum, raporumu alip ikinci donemi izinlerle raporlarla kapatmaya calisacagim.
SMB GulsenUlu ne güzel denk gelmiş sizin ya benim aralık sonu gelmeden 37. Haftam doluyor 15 tatil boşa gidiyor öyle olunca ve ikinci dönem sanırım bir birbuçuk ay kadar raporlarla geçiştirmem gerekecek
Merverellaaa GulsenUlu Ben de aynen tam karne günü 32 haftalık oluyorum. Sömestr bitiminde 34 oluyorum tam. O zaman izne ayrılmayı düşünüyorum. Yani ikinci döneme hiç başlamayacağım inşallah😇🌸
teacherandmom_ GulsenUlu Sizinle hemen hemen aynıymıymışız. Bende karne günü 30 haftalık olacağım. 2 hafta tatil. Okul başladığında 32 haftalık olacağım ve ikinci döneme başlamadan izne ayrılırım. Haziran ayı komple açık kalacak onda da raporlarla tamamlarım diyorum
Boncuk15 GulsenUlu karne haftası bende 33 oluyorum siz şimdiden neden rapor alıyorsunuz hocam yol içindeki rapor halkınızı kullanıp dinlenmek için mi
Ddermuka Ben 32. Haftada çalışabilir raporu aldım şu an çalışıyorum 34. Haftadayım. 37. Haftaya kadar çalışabilirsiniz kullanmadığınız bu 5 haftalık izin doğum sonrasına aktarılıyor.
SMB Ddermuka hocam şimdi siz bu haftalarda isteseniz rapor vermez mi doktorunuz bir kaç gün veya haftalık
Emine-tfk Ben riskli bir gebelik geçirdiğim için doktorum heyet raporu verdi hep uzun süredir gitmiyorum. Şimdi 34 haftalık oldum. 32. Haftam dolunca doğum iznine ayrıldım mecburen. Eğer çalışamayacaksan 32 den sonra rapor vermiyorlar izne ayırıyorlar.
Mercan0652 Ben de Şubat sonu gibi ayrılacağım yaza kadar gitmem zaten tam yetiyor iznim ama Eylülde raporlarla uzatmaya çalışırız büyük ihtimal. Şu izinler çok kisaa yaa 🙄🙄
SMB Mercan0652 kesinlikle çok az 😢😢benim aralıkta izne ayrılmam gerekiyor ama öncesinde rapor haklarımı kullanmak istiyorum
Havvabrk @Emine-tfk dogum iznine bende 32haftada ayrılacağım hocam ama kafama takılan bi durum var 32hafta +lı günlerde mi alıyoruz yoksa 31 hafta+lı günlerde mi almalıyız
Emine-tfk Havvabrk 32+0 dan sonra ayrılıyorsun. 32 haftayı tamamlaman gerekiyor. Benim 32+2 pazartesiye denk geliyordu o gün aldım. Eğer hafta içine denk gelseydi. 32+0 da almam gerekiyordu izni
Emine-tfk SMB evet hiç rapor alınmıyor 32+0 olunca ya çalışır ya çalışamaz raporu alman gerekiyor bende rapor alırım diye umut etmiştim ama maalesef öyle değilmiş 😏
Denizlerkadar SMB çalışabilir raporu aldıysanız normal istirahat raporu alamazsınız devlet memurları kanunu fiili hizmeti baz alır, çalışır raporunu bozdurup alırsınız ama doğum sonrasına 5 hafta aktaramazsınız
SMB Edsn idareniz mi söyledi bunu hocam Benim idareyle bazı problemlerim oldu görüşmek istemiyorum hiç bir konuyu onlarla