Tatliruh ilk dogumum sezaryen oldu benimde ama yoğun bakımda kaldım bikac gün sonra doğum servisine aldılar direnler sonda takılı olduğu için sadece sırt üstü yatabildim sağa sola vs hiç dönemiyordum. Merak ettiğim seyrinde sıkıntısız giden bir sezaryen doğumdan ne kadar sonra sağa sola dönüp yatabiliyorlar 🥲