ekininannesii dsli gibi korkardim rüyalarima girerdi nasil beklicem onlar beni keserken derdim , girdim batikonladilar 2 dk sürmeden bebek cikti hiç bir sey zerre hissetmedm bünyeden bünyeye degisebiliyo kimseyi dinleme max 30-35 dk hemen bitiyo ne olduğunu asla anlamiyosun , şuan ne anlatsam o anı yasyaana kadar korkucaksin bunuda biliyorum oyuzden yaşa ve gör hiç bişey yok kendi kendime 9 ayı zehir etmişim😌
Bacaklarimi hissetmezsem nasil durucam nasil hissizlik diyodum oda inan çok uzun surmuyo cikinca zaten hemsire eşime bacagi tutaemsnz igne vurucam dedi bacagimi tutuyomsn dedm evet diyo havada bisey tutiyo ama 0 hissiyat çok degişik😂 bence kesinlikle yaşamalısın bidaha olsa bidaha sezeryan olurdum benim tek skntim planli sezeryandi 11 temmuzda ama 10 temmuz 11 de aksam su geldi tok olduğumdan ameliyata alamadilar, sabah 9 a kadar sanci cektim o sanci gelmesin de hemen belden altm uyussun diye dua ederek gittim ameliythaneye normalde korkardim sanci cekince insan koşarak gidiyomuş rabbim hayirli doğumlar nasip etsin insallah🌸💖