ekininannesii 1 genel 2 spinal oldum. İlk ikisinde 2 gün içinde toparladım, 3. De ameliyat bünyeme ağır geldi, kan değerlerim çok düşük ameliyat oldum, sezeryan yerim yine 2 günde toparladı ama bedenim bir hafta anca kendine geldi, kansızlıktan halim yoktu yani nasıl diyim dayak yemiş gibi kaba etlerim içim ağrıyordu ama dikiş yerimde falan ağrı yoktu uyuşuk zaten o bölge. Neyseki o da çok sürmedi 1 haftada kendine geldim . Allahım herkese kolay süreç nasip etsin, normal doğurana da ameliyat olacak olana da🤲🏼