Hhh03 aynen öyle yine tabii ki de elhamdülillah Rabbime şükürler olsun bana eli ayağı düzgün yanımda bir evlat vardı ben bunu herkese söylüyorum gerçekten evladın kızı erkeği yok Allah bana hayırlı sağlıklı uzun ömürlü bir evlat vermişse elhamdülillah diyorum çünkü ben çevremde de çok görüyorum senelerdir evlat hasretiyle yanıp tutuşan aileleri Ben onları görüp bu şekilde isyan edersem gerçekten Rabbim alınır bana diyorum yani sırtını döner ama ben her ne kadar evladımı kaybetmiş olursam olayım asla Allah’a isyan etmedim çünkü Rabbimin verdiği zaman nasıl ben seviniyorsam aldığımda Benim asla isyan etme hakkım yok verdiğinin Bir sebebi varsa aldığında da bir sebep vardır diyorum demek ki sağlıksızmış zaten doktorum dedi bebeğin seçeneği olmuş senlik hiçbir problem gözükmüyor demişti folik asit kullanıyorum Allah’a şükürler olsun Rabbim inşallah her zaman ağzımdan hayırlısı eksik olmuyor hayırlısı sağlıklısıyla 9 ay karnında taşıyabileceğim kucağıma alabileceğim bir evlat nasip etsin Rabbim istenin elini kolunu boş bırakmasın çünkü şunu anladım bu süreçte insanın evladıyla sınanması çok zor insan bekarken anlayamıyor ama anneyken çok iyi anlıyor anladık gerçekten çok kutsalmış Rabbim herkese anne olmayı layığıyla anne olmayı nasip etsin