Kızlar size bir soru sormak istiyorum şu an bir çocuğum var 2 gebeliğim maalesef kürtaj olarak sonlanmıştır 5 temmuz’da patoloji sonuçları genelde zaten temiz çıkıyormuş patoloji sonucum temiz çıktı genetik test maalesef yaptıramadık inşallah Rabbim yaptırmayı da gerek duyurmaz kimseye bu acıyı bir daha yaşatmaz diyorum ama aklımda bir soru var örnek veriyorum kan pıhtılaşması olsa mesela gebeliği öğrenir öğrenmez doktora gitsek doktor yine kanına baksa araştırsa bunu öğrenebilir mi direk iğne veyahut ilaca başlatır mı acab ?