Minikfasulyem_1 valla kim demiş onu bilmiyorum. Sarkık göğüs küçük olsa bile sarkar ona çare yok. Hamilelikte ekstra hassas oluyor göğüsler, büyüyor çünkü. Evde olduğum zaman valla hiç takmıyorum. 7 aylık hamileyim. Normalde orta destekli kullanan biriydim şuan bez olanları tercih ediyorum çünkü çok rahat ettiriyor