Ark bende 7. Haftada kalp atışını görmeye gittiğimde göremedi doktorum çokta olumlu konuşmadı 1 hafta bekleyeceğiz dedi 2 gün geçti dün gece kendi kendime düşürmeye başlamışım evde şiddetli bir ağrı ve kanama ile doktora gittiğimde çoğunluğu düşmüş dedi ilaç verdi tamamen temizlenmesi için ne hissedeceğimi bilmiyorum üzülüyorum bir yandanda ya sağlıksız olsaydı vücudum atmasaydı diyorum karmakarışığım Allah yardımcımız olsun