_tuba12 Pazartesi günü doktorum kese gelişimi5. Haftada durmuş kendi düşer dedi ama hala bi düşük belirtim yok ara ara midem bulanıyor ve akıntım hala normal sizce napmalıyım başına gelen varmı betam ilk normal yükseliuordu sonra yavaşladı
Damlademir _tuba12 geçmiş olsun kendiliğinden düşmezse doktor mu alacak kese gelişimi neden durmuş ben de 6 haftalık bugün kalp atışı için gittim kese gelişmemiş kese etrafında biraz kanama varmış kalp atılı da duymadık direk kürtaj dedi biz 1 hafta beklemek istedik
Hasret18ayaz _tuba12 sizinle konuşmuştuk ama maalesef iki kere acı tecrübem oldu ve burdada bir çoğuna şahit oldum beta düzenli artmiyorsa gebelik ilerlemiyor rabbim en güzelini nasip etsin inşallah ♥️
Nhrr _tuba12 kendiliğinden düşse bile içerde parça kalma ihtimali var doktorum riske atmamisti vakumlu kürtaj yapmıştı. Ama yine de başka doktora da görünün belki geç dollenmedir.
Bebegimgeliyor10 _tuba12 canım bende bir ağustosta düşük yaptim adete göre 8 haftalık gebelik olması lazımdı ama ultrasonda 6 haftalık cikiyordu ve boş gebelik dedi doktorum kese büyümuyor dedi düşer kendisi düşmez ise kürtaj olursun dedi ben evde düşürmek istedim.evde maydonoz suyu içtim sabah akşam 4,5 günde düştü şimdi yine hamileyim adetim 5 gün gecikti pozitif çıktı doktora gitmeye korkuyorum bende 7 haftalık olmasını beklicem simmdilik 4+4 🥰
_tuba12 Damlademir sağlıksız gebelik sanırım bende tam anlamadım pıhtılaşma ya da genetik bi sıkıntı olabilirmiş gen testine gönderdi bizi ikinci düşüğüm o yüzden geçmiş olsun bana da biri kürtaj dedi istemedim zaten içinde bebekte olmadığı için bekle dedi diğeri vücut kendi atar dedi bana da 10 gün süre verdi bekliyorum ama beklemekte çok zor rabbim sabır versin 🥲
Damlademir _tuba12 bana da aynısını dediler son zamanlar da çok duyuyorum acaba neyden kaynaklı insanın psikolojisi bozuluyor benim de 2 yaşında kızım var mart ayın da ikinci gebeliğim düşükle sonuçlandı 18 haftalıktı şimdi de yine böyle bir sorun bilmiyorum çok zor allah sabır versin hepimize hayırlısını sağlıklısını nasip etsin inşallah 😢🤲
Damlademir _tuba12 doktorlar da çok umursamaz olmuşlar doktor bulamıyorum artık şöyle gidip doğru düzgün tedavi göreceğim doktor yok detaylı ultrason istedi çektirdim geldim ben gelene kadar sistemden görmüş hemen kürtaj evrağı hazırlamış muhasebeye ödeyin dedi şok oldum istemedim özel hastaneler para tuzağı hep devlet de de hizmet sıfır Allah yardım etsin bizlere
Hasret18ayaz Damlademir bende sizinle aynı durumdayım oğlum 2 yaşında hiçbir sorun yasamamisken 2023 ağustosta 2024 haziranda ve bu ay gebeliklerim sonlandı doktorlar pihtilasma olabilir diyor birde 2 kimyasalim var anlamış değilim neden böyle oluyor ilkte birşey yokken
Damlademir Hasret18ayaz çok geçmiş olsun Buda bizim imtihanımız demekki genetik bir problem olsa ilk çocukta olurdu Allah’a korusun bende kendim de pıhtılaşmadan şüpheleniyorum
_tuba12 Nhrr kese 5. Haftada durmuş dedi canım başka bi yer de kürtaj dedi zaten o yüzden insanın ümidi de kalmıyor
Ark Bebegimgeliyor10 bebek göremedi mi canim benimde adete göre 8 haftalik ama 6 haftalik dedi bebeklerde var ama kalp atişı yok dedi
_tuba12 Bebegimgeliyor10 ya çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende mi öyle yapsam ki
Ark _tuba12 benimde kese iyi bebeklerde var ama kalp atisi duyulmadi 6 haftalik doktor umut yok dedi kürtaj dedi 10 güne kadar olacam anestezi ile allah sabir versin hepimize ne zormuş karnimda 2 yavru var öyle bekliyorum bir umut belki yanilirlar diye
Bebegimgeliyor10 Ark 6 haftada duyulmaması normal degilmi neden hemen kürtaj diyorlar bence 8,9 haftaya kadar bekle derim yada vajinal baksın çok erken kalp atışı için bence benim ilk kızım da 7+2 de duymuştuk kalp atışını hemde özelde ,🙂
Bebegimgeliyor10 _tuba12 Dustukden 3 gün sonra doktora kontrole gittim parça varmı diye parça kalmamış zaten boş gebelik olduğu için küçücük kese hemen fusuverdi ama benim biraz şiddetli oldu 🙏
Bebegimgeliyor10 Ark bebek hic olusmamis sağlıksız gebelik dedi yani boş gebelik zaten hamileliğin ilk ogrendigim günden itibaren kanama alaninoldugu için progestan fitil kullandım ama 8 hafta olmasına rağmen kese olması gerektiği kadar buyumemis ve yolk bile oluşmamış ki bebek oluşsun bende kabullendim 🙏
Ark Bebegimgeliyor10 inanin o kadar kesin konuştular ki başka hastane doktora daha gidicem 7 haftalik olmuş olacak beklicem eğer yanilirlarsa büyük bir dava acicam eşimde bende yıkık durumdayiz rabbimin mücizesini bekliyorum
_tuba12 Bebegimgeliyor10 yani doktorum haftaya cumaya kadar gün verdi işte olmazsa tekrar gideceğim zaten
Bebegimgeliyor10 _tuba12 anladım canım ben internetten araştırmıştım maydonozu kaynatiyordum suzuyordum biraz soğuyunca içiyordum.ada çayida içtim ama herkesin bünyesi farklı araştır sende tabi düşük olacağı kesin ise 🙏