eylulmomm benim de 10 gün gecikmişti ilk kez öyle olmuştu.o kadar emindimki kesin hamileyim diyodum.kan testi yaptım ilk.idrarda yapmaya korktum.hemen belli olmuyor diye.beta 2 çıktı hamile değilmişim.o kadar çok şaşırdım üzüldümki.artık test yapmamaya karar verdim.10 gün gecikebiliyomuş bunu öğrendim.10 günden sonrası için gecikirse test yaptırırm o da risk olmasın diye.çok yıpratıcı bi süreç.her ay aynı şeyleri yaşıyoruz.allah isteyen herkese sağlıklı,hayırlı evlat nasip etsin kolay yoldan inşallah