eylulmomm Merhaba adetim 35 gün geçti test yaptım evde çıkmadı kan verdim ondada çıkmadı doktor adet söktürücü verdi 5. Gün kullanıyorum ama haka olmadım neden olabilir hamile olma ihtimalim var mı başına gelen oldu mu 0,46 çıktı ihtimal varmı
Ayaz_Aybars_mom eylulmomm bu degerle hamile olmassin 5 ve uzeri cikmasi lazim degerin cnm bence kadinsal bisi olabilir yumurtaliklarinla alakalida olabilir farkli bi doktorada gorun derim
minikbebegim06 eylulmomm hormon bozukluğu mevsim geçişi vs neden olmuş olabilir kan sonucuna göre yok maalesef gebelik
Adus eylulmomm 35 gün geçmiş betan 0 hamile olma ihtimalin var mı sence aşkım , kendini üzme inşallah en erken şekilde güzel haberler alırsın
Yavrucanim__ Ayaz_Aybars_mom tmm ben de sizi onayladıgimi belirttim post sahibine netlik olsun diye 😂
Hira34-zeynep eylulmomm merhaba bende aynısını oldu sora oldum ama olduktan sora obir ay hamle kaldim