ZuZuM_22 Beyazem- ben gördüm kuzum inşallah güzel haber alırsın bende ilk gebeliyimde böyıe öyrendim geç döllenmeden böyle oıa biliyor bazen ❤️🙏🏻🙏🏻
Beyazem- Ceylantt canım doğru söylüyorsun ama bende mart nisan ayında kimyasal gebelik yaşadım hemde ilk denememizdi, bu yüzden ümitliyim çünkü o ay yaşadığım belirtiler vs var.. yine de çok teşekkür ederim 🥹🫶🏻
annesiningunesi_ Beyazem- benim de boyleydi 3-4 gun sonra tekrar yap daha da koyulasirsa gebesin. Ama bende boyleydi, hamileyim dedim herkes yok dedi, birkac gun sonra koyulasmisti, bence baska marka erken gebelik testinden al
Beyazem- annesiningunesi_ evet canım bende öyle yapıcam.. ya inan eşimi sürekli eczaneye test almak için yollamak istemiyorum internetten sipariş vericem eğer olmazsa, öyle bakalım hayırlısı🫶🏻
Ceylantt Beyazem- canım test alacaksan kesinlikle bu markayı öneriyorum ben 2 ay ovülasyon testlerini ve gebelik testlerini kullandım uğurlu gelsin inşallah https://ty.gl/nfj2o5wyw3umi Trendyoldan almıştım innovita marka
Beyazem- ZuZuM_22 ikindi vaktinde akıntım da çok az renk değişikliği farkettim 1 saat bekledim az bi pembe leke silinik geldi şuanda yine öyle gibi kanama başlamadı henüz normalde adetim direk leke ve hemen kanama oluyordu ama bakalım.. artık ümit etmek istemiyorum bişeylerden eşimde bende psikolojik olarak yıpratıyor..
ZuZuM_22 Beyazem- benim de dünden lekelenmem oluyor çok az yani pembemsi acik renkde yerleşme lekesi diyorlar
Beyazem- ZuZuM_22 evet benimde öyle gibi aklıma o geliyor benimde ama heveslenmek istemiyorum o yüzden düşünmeyeceğim artık sizde öyle yapın en iyisi..🥹çünkü düşündükçe sonuç hüsran oluyor ve yıpratıyor