Beyazem- üzülmeni istemem ama fazlasıyla ümitlenmişsin negatif sonuç alırsan çok üzülürsün bende 13 gün gecikme yaşadım psikolojik belirtiler oluyor ve stres yaptıkca iyice gecikiyor negatifmiş gibi düşünüp kendini rahatlatmaya çalış. Erken gebelik testleri var kasetsiz şekilde onlardan almanı öneririm ben adetim geciktiği gün o testlerle çok met bir şekilde öğrendim darısı sana inşallah sakın üzülme 🫂